مروري بر اتفاقات ديشب برنامه نود
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ورزش3

در شب ميلاد امام رضا (ع) «90» بي‌حاشيه‌ترين و آرام‌ترين برنامه سال خود را پخش کرد.

«90» ديشب فقط به پخش مسابقات هفته‌ نهم ليگ برتر و گزارش‌هاي تصويري تهيه شده از نقاط مختلف پرداخت.

به گزارش ايسنا ، در اوايل برنامه پس از پخش صحبت‌هاي امير قلعه‌نويي در نشست خبري که عليه «90» و مجري - تهيه‌کننده برنامه صحبت کرده بود، فردوسي‌پور خطاب به مردم گفت: دليل اين که مي‌گويند، «90» به فوتبال خيانت مي‌کند را نمي‌دانيم. فوتبال ايران حاشيه دارد. ما دو، سه ماه در زمان تعطيلات ليگ و فصل نقل‌وانتقالات برنامه‌اي نداشتيم اما در همان مدت حاشيه‌هاي فوتبال هم چنان ادامه داشت و کلي بيانيه عليه همديگر صادر مي‌کردند. آن موقع که نودي نبود! وي با تاکيد بر اين که «90» صرفا واقعيت‌هاي فوتبال را نشان مي‌دهد، گفت:

آيينه چون نقش تو بنمود راست                        خود شکن آيينه شکستن خطاست

مهمان ويژه «90» کريم باوي، پيشکسوت فوتبال و بازيکن اسبق تيم‌هاي شاهين و پرسپوليس بود. او که از آباداني‌هاي فوتبال ايران به شمار مي‌رفت، خاطرات جالبي از حضورش در جنگ تحميلي و دوراني که با تنگ دستي فوتبال بازي مي‌کرد، گفت: "بيشترين پولي که در فوتبال گرفته‌ام در تيم شاهين و مبلغ 35 هزار تومان بود. زماني که در پرسپوليس بودم اصلا پولي نگرفتم و حتي کرايه آژانس هم نداشتم. بهترين گلي که زده‌ام به تيم شوروي بود و مرا سريع تعويض کردند که مبادا دلال‌ها به هر شکلي من را به تيم‌هاي اروپايي همچون ميلان ببرند.

وي که دو ترکش از جنگ تحميلي در بدنش به يادگار دارد، تصريح کرد، با همت حميد استيلي و اکبر يوسفي اولين عمل جراحي را شنبه روي پايش انجام مي‌دهد.

در اين برنامه گزارش‌هايي از علايق و روحيات مردم شهر اردبيل، امکانات ورزشي اين شهر و علاقمندي آنها به علي دايي پخش شد. همچنين تصاويري هم از اداي احترام بازيکنان مس کرمان به محمدي، مربي مرحوم اين تيم پخش شد.

چند نفر هم بنا به موضوعات مختلف روي خط آمدند که صحبت‌هاي آنها در زير مي‌آيد:

محمود ياوري در توضيح استعفايش از مس کرمان و حضورش در فجرسپاسي گفت: در مس که بودم انتقادي به من نشد، فقط بعد از بازي با ملوان به همکارانم و مسئولان اين تيم گفتم که کار کردن در مس مشکل است. نه اين که مشکلات به خاطر مسائل فني باشد که انطباق مسائل داخل زمين و بيرون آن دشوار بود و حتي برخي از مسائل امنيتي هم وجود داشت. براي کار کردن نياز به آرامش داشتم و امکانش برايم ميسر نبود. بيرون آمدن از مس و رفتن به فجر ارتباطي به غلامحسين پيرواني ندارد. با او دوست هستم. مدتي پيش از مسئوليتم استعفا داده بودم و مسئولان هم نهايتا پذيرفتند اما قرار بود يک هفته‌ به صورت مهمان در کنار مس باشم.

جعفري، مديرعامل باشگاه فجر نيز در‌اين‌باره گفت: پيش از اين صحبتي با ياوري نداشتيم و وقتي جدايي پيرواني از فجر قطعي شد با او صحبت کرديم. نهايتا هيات مديره باشگاه موافقت کرد که او به فجر بيايد.

ابراهيمي، مديرعامل پيشين ذوب‌آهن درباره برکناري‌اش و آمدن سعيد آذري، مديرعامل اسبق اين باشگاه به جاي او گفت: اولين روزي که به ذوب‌آهن آمدم گفتم که اين صندلي‌ها وفا ندارد. دو سال و نيم در ذوب آهن بودم و دوران بسيار سختي را پشت سر گذاشتيم. بودجه ذوب‌آهن از سال 90 بسته شد و عملا پولي نمي‌گرفتيم. اين حالت در عملکرد باشگاه و تيم‌هاي آن بسيار تاثيرگذار بود. ذوب‌آهن شش ماه است که خصوصي شده و مجمع آن بايد براي وضعيت مالي باشگاه تصميم بگيرد. اميدوارم به سعيد آذري پول بدهند تا بتواند مشکلات را برطرف کند. به آذري تبريک مي‌گويم و مشکلي با اين جابه‌جايي ندارم. من کارگر ذوب‌آهن هستم. اکنون سياست کارخانه اين است که در جاي ديگري کار کنم. براي من فرق نمي‌کند که کجاي مجموعه ذوب‌آهن کار کنم.

ميرشاد ماجدي درباره آخرين وضعيت تيم استقلال در بوريرام تايلند گفت: همه بازيکنان آماده‌اند. خسرو حيدري هم دو روز است که در تمرين بازي مي‌کند. هاشم بيگ‌زاده هم مي‌تواند بدون نقاب بازي کند. تنها مصدوم ما سياوش اکبرپور است و در مجموع مشکلي وجود ندارد. هواي بوريرام نيمه ابري و باراني است و منتظريم ببينيم در روز مسابقه با چه هوايي روبه‌رو هستيم.

صالحي، رييس کميته‌ استيناف درباره تخفيف زيادي که اين کميته‌ به برخي از محرومين ليگ دسته يک داده و عملا محروميت آنها براي مسابقات اين فصل ليگ يک بخشيده شده است، گفت: حکم کميته‌ انضباطي درباره اين افراد کلي بود و آنها براي دفاع از خودشان دعوت نشده بودند. البته کميته‌ انضباطي بر اساس ماده "10" بند "سه" آيين‌نامه اجازه صدور اين احکام را داشت. حجم پرونده‌ در حد سه زونکن بود. ما احکام دوباره‌اي را صادر ‌کرده‌ايم و بعد از آن طبق ماده "29" آيين‌نامه محرومان مي‌توانستند درخواست اعاده دادرسي کنند. بعد از آن که احکام آنها و نوع تخلف‌شان را روشن کرديم، تازه فهميدند که چگونه از خودشان دفاع کنند، بنابراين بعد از جمع‌آوري مدارک و ارائه آن به هنگام دادرسي به اين نتيجه‌ رسيديم که حائز تخفيف دادن هستند.

در پايان برنامه هم مصاحبه‌هايي از وضعيت باشگاه شموشک که در حال حاضر منحل شده، پخش شد. همچنين شخصي که متهم بود باشگاهي را به دو مجموع فروخته است، روي خط برنامه آمد و از خودش دفاع کرد. يکي از طرف‌هايي که باشگاه را خريده بود هم روي خط آمد همچنان بر اتهامات وارده پافشاري مي‌کرد. نهايتا با اتمام زمان برنامه بحث‌هاي بي‌نتيجه‌ آنها هم پايان يافت.

سوال برنامه «90» ديشب به نتيجه‌ استقلال و بوريرام اختصاص داشت که 68 درصد از مردم معتقد بودند استقلال با شکست بوريرام به نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا صعود مي‌کند و مابقي معتقد بودند از رسيدن به نيمه نهايي باز مي‌ماند.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: اتفاقات ديشب برنامه نود , مهمان برنامه نود , مهمان برنامه نود شب گذشته ,
:: بازدید از این مطلب : 1304
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 26 شهريور 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی